4 Eylül 2012 Salı

Okullar açılıyor....

Çok yakında okullar açılacak ve binbir türlü karmaşık prosedür içinde kalan bir kısımla beraber bir de ilk defa okula başlayacak minikler olacak...7

Her yaş ayrı dert buralarda maalesef...

İlk defa okulla tanışacak minikler için anne kucağından ya da birebir bakıcı abla/teyze ilişkisinden kopmak ve ilgiyi, yemeği, uykuyu vs gibi bir çok şeyi paylaşmak üzere diğer arkadaşlarıyla okula başlamak zor olacak... Ama esas zorluk acaba anneler için mi? Çok sevdiğim bir arkadaşımın da dediği gibi "aslında anneler, çocuklarına bağımlılar"... Evet... Biz henüz bu aşamada olmasak da ben de düşünüyorum ne olacak? Nasıl ayrılacağız diye? Bir başka tanıdğımızda şöyle itiraf etmişti: "Esas okula başlama zamanı benim için zor olmuştu. Kreşe kızımı bıraktıktan sonra, kapıda arabanın içinde tam iki saat ağladım." diye... Hiç aklımdan çıkmaz mesela...

Ama şunu çok içten biliyorum ki ne olursa olsun bu zorluklar yaşanmalı ve miniğim de adım adım kendi ayakları üzerinde durmalı... O bana emanet gelmişti, yavaş yavaş onu kendine iade edeceğim...

Bu vesileyle GABADU olarak tüm miniklere güzel anılar biriktirecekleri muhteşem bir okul senesi dileriz. Biraz daha büyük abla ve abilerine de deneme tahtası olmadan, bir an evvel ailelerinin gönüllerine göre ve düzenli bir okul hayatına başlamalarını dileriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder